Cute Header Pictures, Images and Photos

Saturday 6 October 2012

dua hari yang lepas hingga kini

assalamualaikum... lama da x update blog aku .. bekulat nie haa.. heheheh  baru edit edit blog bagi nmpak nice one sikit .. umur da 19 da , tpi buat design blog macam budak2 erk .. heheheh .. yg penting xcrowded sangat da lah kan... :)

nie ar nak cerita berkenaan " 2 hari yang lepas hingga kini " tu sedih lah .. cer gini ceritanya ... ......................

  " malam tu aku gaduh gan si mr lagi ar sampai gaduh gan akak aku sekalian pasal benda remeh .. si mr yg xpaham aku dok buat keja gan kwan2 tu satu hal , nie plak nak suh aku balik sabah memang susah lah :'( i miss him too but cemana nak balek aku xpandai nak pegi bas ape benda suma tu ... ujian ujian... :"(
insyaALLAH lau abah paham keadaan aku , maybe dia blh fkir balek :'( da xnak ungkit pasal benda nie lagi .. tapi sejak kejadian nie , aku dan mr macam renggang semacam .. rsa x dipedulikan , entah lah.. perasaan aku ja mgkin kan.. yalah.. xnak fkir negatif sal benda nie lagi .. :) okay nothing to say lagi .. hope ari esok lebih baik dari hari nie .. amin amin .. tatatata .. o lupa by the way nak bagi tgk gambar jap sepanjang dua hari nangis mata bengkak :) saja2 lah ..
mata bengkak takpa yg penting bergaya dulu :) 


No comments:

Post a Comment