Cute Header Pictures, Images and Photos

Tuesday 9 October 2012

mata rambang

assalamualaiku wtw :) hehehhe.. today alhamdulillah teda sedih2 , tiada nangis2 .. hepy tu hepy juak lah sesikit tapi tetp tension assigment byk sgt :) ada 5 essay kena buat .. alhamdulillah its done .. copy pasta saja :) hihik .. <- - - bila lah nak berubah .. hehehehe .. janji siap da kan :)

MATA RAMBANG tu :)  macam nie .. kat u kiterang ada jual2 baju lah , aksesori lah apa benda tudung lah .. nak angkut tpi bajet tada :( tadi nampak akak simpan duit rm50 kat dalm kotak2 duit .. igt nak tgk2 kot2 ada handbag, baju or tudung urah2 leh lah agkut kan .. hahahah .. barang2 nya ta mahal tapi duit nie ar tak cukup sbb duit rm 50 tu duit belanja mkn untuk mggu nie .. so last2 xdapat beli apa yg ada d palahotak tadi , tgk ada kotak gift comel n pin2 tudung cmel .. rm 5 untuk 5 pacs .. okey lah tu .. kotak gift pulak harga rm 8 .. :) so beli je lah .. :) sian kan.. mcm nie lah lau nak save bajet .. duit bukan d kutip kat tepi2 jaln .. :) sian mak bapak aku.. abah pn aku nak mintak duit pon kesian sbb dia bru 1 bulan keja n then nak beli keta .. lagipun benda2 yg aku nak beli pon bukan pentg sgt pon actually :) lain kali insyaALLAH ada duit lebih aku blh beli .. by the way kotak yg aku beli tu cmel sesangat .. :)
comel kan .. serbaguna tau :) tapi kte letak untuk pin ,lens n memacam lah :)
hheheheheh :) okelah .. da penat nie nak rehat dlu .. ni saja entri tuk kali nie .. xbest pon tapi saja nak share .. hehhehe .. ada cite best lagi nnt share lagi oke .. panjang umur insyaALLAH .. :) assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment