Cute Header Pictures, Images and Photos

Tuesday 11 December 2012

takot -_-

assalamualaikum.. syukur alhamdulillah hari nie ALLAH masi bagi kesempatan buat kita untuk bernafas d muka buminya .. syukran ya ALLAH.. today , tada activity.. as usual , just stay at hostel , tido makan suma daa.. hihi.. paper ada tanggal 13 lagi , tapi ta buat revision.. hihik.. :) based on tajuk tu .. aku takut da ta jaga kesihatan... n now aku mengalami perut ta sedap.. i dont kow whether its gastrik or what.. tapi mmg aku ada gastrik pon.. :'( tadi baca kat web blog yang gastrik can change become ulcer .. ya ALLAH , sgt takot .. sbb tu search kat iternet .. then baca lah , aku kea kurg kan makan roti sbb rti content yeast so ta blh , tapi tu sajalah alas perut aku bila aku ada kelas .. so aku kena makan tu .. tapi ta palah .. yg buat aku parah lagi , aku kena mium susu full cream tiap2 hari sehingga gastrik tu benar2 hilang .. first is kena mnum pagi kol 6.30 and 10.00 , then 4.00 ptg and 9.30 at night.. aku ta seberapa kalau susu lah >,< tapi mau ta mau kena mnum demi nak hilangkan gastrik.. mmg lah ta serious lagi tapi sakit lah.. suffer.. :(  kesian aku kan.. insyaALLAH hilang lah gastrik aku ie.. doa2 kan saja.. :'(  now makan donnut big apple :) heheheh.. to be cotinue tommorow.. asslamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment