Cute Header Pictures, Images and Photos

Monday 17 December 2012

merepek !

assalamualaikum.... sori sbb baru lagi update blog nie.. heheheh ... busy packing barang sbb insyaALLAH tada halangan jumaat nie fly balek sabah suda.. hhehehheh ... :) ta lah sibuk mana actually , cuma jarang on9 sbb byk keja na buat .. nie pon nak study tuk paper rabu nie , but first of all , kena update blog dlu ..... :)
blog nie ibarat diari bagi aku sbb apa2 hal aku mesti luah perasaan kat blog aku nie.. heheheh :) but anyway , blog nie mmg tuk orang catat cerita hdup pon ... and now mood aku berjiwang :)
    alhamdulillah today aku punya hari bejalan seperti biasa ... tada yg menyedihkan sbb ya lah da nak balek mestilah happy ye dak :) hahahahahahhahhaha..... di balik senyuman aku nie actually, aku sbnrnya rndukan abah sangat .. da lama rasanya ta jumpa , over 4 months i think .. urrrrmmm      :( baru2 nie dia kimkan gbar nya , happy je aku sbb aku nmpak dia da makin berisi .. :) katanya seng hati sebb aku always ada untuk dia... same to me sayang .. hew hew hew.. :) happy sgt.... tu da ckup buat aku tuk ubat rindu.. nie lah cnta jarak jauh............... lalalalalalalalalalala.....
hehheh... mulalah aku merepek kan ...  actually abah nie sbnrnya hardcore , jenis keras hati but dia boleh mengalirkan air mata .. so sweet .. igt lelaki keras macam mana tu , if dia da mula syg kan seseorg , ada kelembutan d sebalik hardcore tersebut ....
oke then , now sekarang hujan -_- sejuk ............. hehehehhehe... da dtg da malas aku.. hahahah.. jgn jadi macam aku oke ... malas tu da ta boleh nak bendung.. memg da sebati dalam hdup.. haahahha... oke , dada.. :*

No comments:

Post a Comment