Cute Header Pictures, Images and Photos

Saturday 16 February 2013

for dis time ..............

assalamualaikum wtw . lamanya rasa ta update blog nie .. biasa da tinggal kat taman ilmu memg tada wifi .. harapkan bb saja mmg ta lah kan sbb bb pon modem nya suda masalah sekrg...
now im in sem 4 .. teaching course .. mai god .. alhamdulillah so far for dis tme boleh survive lagi sebab org boleh saja , kenapa pula aku tidak boleh kan ? n for dis time juga aku da beazam na buang perangai ta senonoh aku .. -_- hehehheheheh... :)
so far for dis sem kan , oke jugak lah tada masalah cuma nervous saja for microteaching.. susah kot .. da lah tada cir jadi cikgu , perangai ntah papa jaa .. hoping aku oke saja .. doa tu pentg.. :)
oke then, tahun 2013 umur aku tahun nie genap lah 20... no more belasan... yg aku harapkan cuma aku dpt apa yg aku ingkan... the most important thing is aku dpat bahagiakan org tua aku .. :) tu yg pentg sbb dorg da lama menunggu .. btw , rndu btul aku sama mereka ba .. ta sabar nak balek hometown .. ta biasa d tempat orang kan .. :) oke lah , setakat ini sajalah yg boleh aku tulis .. nnt update lagi ya.. bye .. :*
nie lah wajah aku yg cute lagi biut itu .. hahahahhaah :)

No comments:

Post a Comment