Cute Header Pictures, Images and Photos

Wednesday 20 February 2013

photoshoot -_-

nie model buku :) suka yg nie.... :)

nie aku ta lawa .. model for maybeline ta silap.. :)

nie without make up.. :)

nie c yana model student .. 

 nie last shoot tdi .. :) gemok aku kan...

n again .. :)
assalamualaikum wtw .. today is my blessing day .. alhamdulillah berkat ALLAH .. hahahahha.. so far ,  ari ni stress sgt sebb assigment.. biasalah da namanya student kan .. btw , pasal photoshoot tu kan , aku nie balek dari kelas around 5-6 ptg tdi .. so akak2 satu rumah aku nie dgn kwn nya buat kerja.. so kak ida na mnta tlg suh aku jdi model tuk kerja drg .. subject photographer tu so aku lah suprised lah sikit sbb ta penah2 aku jadi model even model ta bebayar kan.. aku malu so aku ajak lah bff aku yana joined sekali , da dia pon na , so go on saja lah .. ala.. model2 biasa saja , bukan ptographer pro amek gambar aku pon , just diorg je .. nampak sgt muka aku ta layak jadi modeling.. da la tembam , ta sesuai .. touch up sikit saja.. lawalah sbb drg pakai camera dslr kan with lighting yg oke cuma satu saja , ta makeup .. hahahahaha :) oke lah experience aku jadi model ta bedaptar pon boleh kan .. as long da joined photoshoot nie kan .. gambar kat atas tu sja yg oke :) da , tu saja .. hahaha.. hoping tomorrow will be oke than today .. amin ... *hugs*

No comments:

Post a Comment